Praktische informatie
Hoe kan ik een afspraak maken?
Een afspraak maak je bij voorkeur telefonisch of via het contactformulier. Om de behandelingen zoveel mogelijk ongestoord te laten verlopen, vragen wij u uw telefoonnummer op onze voicemail achter te laten. U wordt dezelfde dag teruggebeld.
Indien u niet in de mogelijkheid bent om uw afspraak na te komen, vragen wij om deze zo snel mogelijk telefonisch te annuleren. Om praktische redenen en om misbruik te verkomen, voelen wij ons genoodzaakt om elke afspraak die niet ten minste 24 uur op voorhand wordt afgemeld in rekening te brengen.
Is er mogelijkheid voor een huisbezoek?
*Wanneer u niet in de mogelijkheid bent om naar de praktijk te komen, zijn huisbezoeken mogelijk.
*Huisbezoeken worden enkel gedaan in de buurt van de praktijk.
Wat neem ik mee op mijn eerste afspraak?
*Verwijsbrief van uw arts (zonder attest is er geen tussenkomst van de mutualiteit
*Identiteitskaart
*Klever mutualiteit
*Verslagen, attesten, medische beeldvorming
*Bij voorkeur gemakkelijke, sportieve kledij
*Handdoek voor op de behandelbank
Hoe kan ik betalen?
Cash, via Bancontact of payconiq.
Conventiestatus van de praktijk?
Wij zijn gedeconventioneerd.
Is er terugbetaling via mutualiteit?
Na afloop van je sessie of na enkele behandelingen wordt er een getuigschrift voor verstrekte behandeling afgeleverd. Hiermee kan je jouw terugbetaling via de mutualiteit opvragen.
Is er parking bij de praktijk?
U kan uw wagen plaatsen op onze parking die voorzien is, of langs de weg.